انتظار می رود OnePlus 11 دارای بدنه سرامیکی و حافظه داخلی UFS 4.0 باشد


بر اساس گزارش های جدید، OnePlus 11 نه تنها بهترین بدنه، بلکه بهترین فناوری را نیز خواهد داشت. گفته می شود این گوشی دارای سریع ترین حافظه داخلی است UFS 4.0 خواهد داشت و می آید 16 گیگابایت رم آنها سود خواهند برد

طبق یک منبع اطلاعاتی به نام Digital Chat Station در شبکه اجتماعی چینی Weibo، OnePlus بعدی بدنه ای خواهد داشت که برای رابطه جنسی طراحی شده است. سرامیک و دارای اسکلت فلزی خواهد بود. متاسفانه مشخص نیست که این شرکت قصد دارد از چه فلزی برای این محصول استفاده کند، اما این ترکیب بسیار جذاب به نظر می رسد.

اگرچه OnePlus 11 اولین دستگاهی نیست که از بدنه سرامیکی استفاده می کند، دستگاه های کمی در محصولات آنها استفاده شده است. قیمت استفاده از سرامیک بسیار شبیه به شیشه است اما در عوض می توان از آن استفاده کرد بسته به دما بهتر بودن و کمک به عملکرد و دوام دستگاه.

یک کارشناس در قسمت دوم گزارش خود گفت که وان پلاس 11 احتمالاً از نمایشگری با لبه، وضوح +FHD و دوربین سلفی پانچ حفره ای استفاده خواهد کرد که در گوشه سمت چپ صفحه نمایش قرار می گیرد. اگر این ادعاها درست باشد، این گوشی شبیه وان پلاس 10 پرو خواهد بود.

وان پلاس 11 با 16 گیگابایت رم و حافظه سریع عرضه می شود

باید منتظر باشیم تا فضای ذخیره سازی UFS 4.0 را به همراه رم 16 گیگابایتی که در گزارش های دیگر ذکر شده است، ببینیم. این فناوری اجازه می دهد سرعت خدمات تلفن به طور قابل توجهی و در کنار افزایش خواهد یافت چیپست نسل دوم اسنپدراگون 8ایجاد تجربه های جذاب برای کاربران

جالب اینجاست که Digital Chat Station در گزارش خود تنها به OnePlus 11 اشاره کرده و به مدل آن اشاره می کند. پرو در نتیجه ما نمی دانیم که این شرکت چگونه می خواهد این دو نوع را از یکدیگر متمایز کند. در گزارش های قبلی گفته شده بود که نسخه استاندارد این خانواده دارای دوربین با سنسور است 50 مگاپیکسل اصلی IMX890 دارای 48 مگاپیکسل Ultra-Wide IMX581 و 32MP با زوم 2x IMX709 خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید