سئو تکنیکال

سئو تکنیکال چیست؟

تکنیکال در ادامه لغت به معنای فنی هست و سئو تکنیکال در ادامه واقع به مضمون‌ بهینه سازی فنی وب سایت به جهت موتورهای کاوش است.

 

pouyandev.com

بنا بر اظهارات سایت yoast ، به تیتر مشهور ترین ابزار آنالیز و بهینه سازی سئو در ادامه وردپرس، SEO technical به مضمون‌ ارتقا جنبه های فنی یک وب وب سایت به مراد ارتقاء جايگاه های آن در ادامه موتورهای کاوش میباشد.

 

اصول حیاتی بهینه سازی فنی و تکنیکال وب سایت ها ، بر همین هست که وب سایت را سریعتر کرده و کراول شدن آن را به وسیله خرنده های موتورهای کاوش آسان خیس نماییم و امداد نماییم تا موتور کاوش وب سایت ما‌درها را ریلکس خیس ادراک کند.

 

سئو تکنیکال چکیده از سئو داخلی وب سایت هست که به ارتقاء المان های داخلی وب سایت تمرکز دارااست تا جايگاه های بالاتری بدست آوریم.

 

سئو فنی و تکنیکال در ادامه در مقابل سئو خارجی قرار دارااست که از شیوه شبکه های بیرون از وب سایت به اکران عمده وب سایت امداد میکند.

 

 

 

اهمیت سئو تکنیکال وب سایت

چرا می بایست تکنیکال سئو را بر روی وب سایت انجام دهیم؟

 

گوگل و عموما تام موتورهای کاوش عملکرد دارا هستند تا بهترین نتیجه های را به جهت سرچ های اعضا اکران دهند.

 

به این علت google و ربات های خزنده آن صفحه ها وب را بر شالوده فاکتورهای متعددی آنالیز کرده و میسنجند.

 

برخی از همین فاکتورها به تجربه کاربری یا UX سایت دارای ارتباط هستند، نظیر شتاب لود یک برگه از سایت.

 

مابقی فاکتورها امداد می‌کنند تا ربات های موتور کاوش منظورو هدف برگه شما را خوبتر و به طور تام ادراک کنند، مانند structured data در صفحات.

 

پس با ارتقای جنبه های فنی وب سایت خویش میتوانید به موتورهای کاوش امداد نمایید تا وب سایت شما را crawl کرده و ادراک کنند.

 

اگر همین فعالیت را صحیح انجام بدهید میتوانید به جايگاه های خوبتر دست یافته و یا این که حتی خوبتر از آن rich result از google اخذ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید