«ماجرای امروز» به خبرگزاری افق – مهر ایران و اخبار بین الملل رسید



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه عقوف سیما، «ماجرای امروز» نام برنامه جدیدی است که برای اولین بار با پژوهشی جدید ساخته شد و در جدول پخش برنامه های شبکه عقوف قرار گرفت. آزمایش کردن. فراخوانی مادران و همسران قربانیان مظلوم تشریح درگیری های داخل کشور، قیام های 88 تا حوادث اخیر.

محسن اردستانی کارگردان «ماجرای کنونی» گفت: اگر «ماجرای نیمروز» مربوط به قیام خائنان و دهه 60 بود، برنامه تلویزیونی «داستان کنونی» مربوط به تروریست ها از سال 1387 تاکنون است.

وی با تاکید بر مظلومیت شهدای تروریست داخلی افزود: مادران و همسران شهدا در فتنه 88، آبان 98 و فتنه. 1401 و شهدا و ایثارگران پاسدار جلوی دوربین قرار گرفتند. چند سالی است که برای شهدا از جمله شهدای مدافع حرم پاکستان و افغانستان برنامه می سازم اما امروز در رسانه های خشن علیه ایران واقعا شهدا در کشور جزو مظلوم ترین ها هستند.

کارگردان «امور جاری» گفت که باید یاد آوردن و اندیشه ها شهدای مظلوم تروریست ها را نگه داشتند، گفت: در بین شهدا نخ تسبیحی وجود دارد، در واقع اکثر شهدای اخیر از بازماندگان جنگ سوریه بودند که در حمله اخیر به شهادت رسیدند، در کنار برنامه های بزرگ رادیو این برنامه تلویزیونی کمی سبک است، اما اگر این روند ادامه پیدا کند، نگرش مردم تغییر خواهد کرد.

اردستانی در پایان با بیان اینکه پاسداشت تصادفی نبوده و هدف از اجرای این برنامه را همسران و مادران شهدا دانستند که با این همه رشادت نادیده گرفته شدند چرا که عزیزان خود را در راه شهدا فدا کردند. عزیزان. آرامش مردم ما برای امنیت هر روز جان خود را فدا می کنیم، متاسفانه رسانه ها نتوانسته اند این رشادت ها را بیان کنند.

علاقه مندان می توانند این برنامه را شنبه تا چهارشنبه این هفته ساعت 18:30 و تکرار روز بعد ساعت 10 صبح از شبکه عقیق تماشا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید