اردوغان: ترکیه یکی از کشورهایی است که با اخبار جعلی مواجه است



اردوغان امروز (جمعه) گفت که ترکیه یکی از کشورهایی است که با اخبار جعلی مواجه است زیرا اطلاعات جعلی مانند یک مشکل در عصر دیجیتال در حال انتشار است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در پیامی تصویری در نشست «استراتکام 2022» گفت: ترکیه به دلیل موقعیت، سیاست های اصیل و جایگاه یکی از کشورهاست. نفوذ در امور منطقه ای و بین المللی. گسترده ترین اخبار جعلی پخش شده در جهان است.

کنفرانس دو روزه در استانبول از امروز آغاز شد و دانشجویان در مورد نیازهای جهانی در زمینه ارتباطات هوشمند گفتگو خواهند کرد.

اعضای این انجمن با موضوع “ارتباطات استراتژیک در عصر عدم قطعیت” گرد هم می آیند و توسط 52 سخنران از بیش از 24 کشور و بیش از 3000 شنونده برگزار می شود.

اردوغان با بیان اینکه تغییرات بزرگی در ابزارهای ارتباطی و منابع خبری از طریق دیجیتالی شدن در حال رخ دادن است، افزود: آلودگی اطلاعات و اطلاعات نادرست به عنوان دو مشکل آشکار امروز در حال افزایش است.

رئیس جمهور ترکیه همچنین تاکید کرد که “روش های دیجیتالی به عنوان بخشی از عملیات روانی در درگیری ها و رقابت بین کشورها به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. تقلب در مبارزه خوب ما با سازمان های تروریستی به ویژه داعش، فتو و پ.ک.ک بارها این واقعیت را ثابت کرده است. ضربه زننده را آشکار کرد. “

وی افزود: در نهایت زبان رسانه های بین المللی که بعد از حمله تروریستی در خیابان استقلال شاهد آن هستیم، مربوط به عاملان این جنایت است.

اردوغان همچنین گفت که درک جدیدی از ارتباطات مبتنی بر حقیقت ضروری است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید