قانون بازنگری بند (8) یک مصوبه قانون بودجه سال 1401 کل کشور با دو شرط تقدیم مجلس شد.


قانون بازنگری بند (8) یک مصوبه قانون بودجه سال 1401 کل کشور با دو شرط تقدیم مجلس شد.

نایب رئیس مجلس شورای ملی درباره لزوم تصویب قانون اصلاح تبصره (8) بند یک قانون بودجه 1401 کشور گفت: به منظور پیش بینی الزامات و الحاقات در قانون بودجه سال 1401 کشور. مربوط به ایفای مسئولیت وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با طرح دولت ملی و منطقه ای لایحه ای به شورای اسلامی ارسال شد.

به گزارش ایسنا، سید محمد حسینی گفت: بر اساس بند (ط) تبصره (8) قانون بودجه سال 1401 وزارت جهاد و کشاورزی باید دارایی های باقیمانده و غیرمنقول و شرکت های تابعه خود را بفروشد. تا سقف 300 میلیارد ریال لذا با توجه به زمان بر بودن فروش کالا، تامین کامل وجوه این بند در سقف اعتبار فوق در سال 1401 با هدف تسریع در اجرا غیرممکن است. از مفاد این بند، لایحه نوشته شد.

نایب رئیس مجلس گفت: با توجه به لزوم تحقق اهداف کشاورزی و غذای سالم به ویژه افزایش 10 درصدی تولید داخلی نسبت به سال گذشته بر اساس اطلاعات ارائه شده. این بند تامین منابع تعهد وزارت جهاد کشاورزی در سفرهای منطقه‌ای رئیس‌جمهور و امکان مشارکت و ایجاد حساب پیمانکاران یا سازمان‌های مردم نهاد برای انجام کارها و فعالیت‌های مرتبط با این قانون است. . این دستور با استفاده از روش حذف دارایی‌های منقول و غیرمنقول وزارت جهاد کشاورزی و سازمان‌های تابعه به شورای اسلامی شهر تقدیم شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید