مرحله نهایی جشنواره تئاتر خراسان رضوی به صورت انفرادی برگزار می شود


کریم جشنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این گمانه زنی ها بر این بود که جشنواره تئاتر خراسان رضوی به دلیل گسترش کرونا و عدم آمادگی سالن ها به صورت انفرادی برگزار نمی شود، بلکه به دلیل تعداد کم اجراها. آخرین جشن

وی در ادامه گفت: به منظور صرفه جویی در هزینه ها، استفاده بهتر از زیرساخت ها و استفاده بهتر از توان شهرستان های خراسان رضوی، امسال برای اولین بار آخرین مرحله جشنواره تئاتر منطقه ای در مشهد. و در برخی از شهرها درام اتفاق خواهد افتاد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی گفت: به همین منظور 15 فیلم برگزیده سی و یکمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی در دو بخش ویژه بینندگان و داوران برگزار و مراسم افتتاحیه جشنواره برگزار می شود. در قوچان و اختتامیه در تربت حیدریه.

جشنی افزود: در این جشنواره از 35 شغل دریافتی دبیرخانه، 15 شغل شامل یک شغل از کوچان، 2 شغل از نیشابور، سه شغل از سبزوار، یک شغل از خوشاب، هفت شغل از مشهد و یک شغل از تربت حیدریه به قسمت آخر. شرکت کنندگان راه خود را پیدا کرده اند.

وی ادامه داد: «الکترا» مهدی نصیری از مشهد، «عبدالله» فرید قادری و سپهر ملاحسینی از مشهد، «درخشش صبحگاهی زهره» ساخته مسعود عقلی مشهدی، «ماکولوژی» رضا بیقی از سبزوار، «خون مرگ» مهدی جلینی در سبزوار، هملتک مهدی احمدی مشهدی، آرمون امیر قربانی تربت حیدریه، غریبستان پوریا قصابی قوچان، «کسی را با خشونت در آغوش نگیر» مسعود فرهادی از نیشابور، «برن درجه سوم». نوشته بهنام رنجبر مشهد، تاریخ مردم کوچه بازار فرانسه در قرن هجدهم اثر مرتضی ربیعی نسب خوشاب، دون خوان در مرز اثر آتنا شهید مشهدی، گره محسن مسعودی فر از نیشابور. “مهمان خانه” ساخته سجاد جعفریان و از مشهد و “اتاق شماره.” 4 «به دبیری ابوالفضل عصارزاده از سبزوار در این جشنواره به نمایش گذاشته می شود.

وی افزود: سه داور تهرانی اکران اجراهای سی و یکمین تئاتر خراسان رضوی را برعهده دارند و پس از اعلام نتایج داوری جشنواره، سه نامزد برای حضور در جشنواره ملی تئاتر فجر معرفی می شوند.

مرحله نهایی جشنواره تئاتر خراسان رضوی به صورت انفرادی برگزار می شود

دیدگاهتان را بنویسید