راهپیمایی یوم الله 22 آبان در 60 شهر خوزستان برگزار می شود



به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان از مصلحان و بصیرت اندیشان خوزستانی خواست تا در این سفر فوق العاده شرکت کرده و نفرت و انزجار خود را از تروریست های آمریکایی شیطان بزرگ فریاد بزنند. آی تی. این روز بزرگ

راهپیمایی یوم الله 22 آبان در کلانشهر اهواز فردا جمعه از ساعت 9:30 از مقابل شهر بازی در بلوار آیت الله بهبهانی به سمت مصلی نماز جمعه این شهر برگزار می شود.

سخنران این بازدید سردار حمیدرضا مقدم فر مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی و نایب رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی نیز گفت: حضور دشمنان در 22 اسفند ماه پاسخگوی همه نیات شوم دشمنان خواهد بود. به ویژه آمریکا و حامیان آنها.”

سید کریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز غرور جهانی به کارزار و همه ابزارها و مبارزه مشترک برای مبارزه با جمهوری اسلامی و همچنین حضور مردم در راهپیمایی روز جمعه آبان پیوسته است. 13. حقیقت خود را با افتخار برای تمام جهان اعلام کنند.

وی گفت: امسال مردم با شرکت در راهپیمایی 22 آبان به آمریکا و سران آن اعلام می کنند که همچنان موافق هستند، اما قضات وقت در مقابل هرگونه تخلف، نقض توافق خواهند ایستاد. و توطئه های ایالات متحده و مقاومت در برابر همه تله های آن یکپارچه.”

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر با گرامیداشت سیزدهمین روز دانش آموزان آبان گفت: فرزندان ما با حضور در این راهپیمایی اعلام می کنند که همچنان برای مبارزه با استکبار جهانی تلاش می کنند و این مبارزه حضور آنها در مدارس است. و ترویج علم و آموزش به عنوان آینده سازان مانند نسل های گذشته ادامه دارد و دانش آموزان با شنیدن صدای شهدای دانش آموز به کشور و کشور خود وفادار می شوند.

همزمان با افزایش اقدامات وحشیانه دولت آمریکا علیه کشور و نظام اسلامی ایران، در 13 آبان 1358، دانشجویان پیرو خط امام، سفارت آمریکا در تهران را که بعدها پایتخت شد، اشغال کردند. جاسوسی و توطئه علیه کشور ایران و خط فریب و خیانت را در پیش گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید