سامسونگ از اپلیکیشن Dropship برای انتقال فایل بین گوشی ها رونمایی کرد


سامسونگ همچنان به عرضه اپلیکیشن ها و خدمات مفید برای گوشی ها و تبلت های خود ادامه می دهد. اکنون این غول فناوری اپلیکیشن جدیدی به نام دارد کشتی را رها کنید به فایل ها را ارسال کنید از یک دستگاه به دستگاه دیگر، نشان داده است که برخی از گوشی های اندرویدی و حتی آیفون همچنین کار می کند.

با اپلیکیشن Dropship می‌توانید به راحتی و به سرعت فایل‌ها را بین گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی، سایر گوشی‌ها و تبلت‌های اندروید، آیفون، آی‌پد و حتی اینترنت به اشتراک بگذارید. در این حالت از اینترنت برای انتقال فایل ها استفاده می شود، بنابراین به سرعت Nearby Sharing یا Quick Sharing که از بلوتوث و وای فای برای انتقال فایل ها استفاده می کند، نیست.

محدودیت های برنامه سامسونگ و نحوه انتقال فایل ها

قبل از اشاره به نحوه انتقال فایل ها با استفاده از این برنامه، لازم به ذکر است که Dropship محدودیت هایی نیز دارد. به عنوان مثال، این برنامه در حال حاضر فقط برای کاربران کره ای در فروشگاه گلکسی منتشر شده است. همچنین با پشتیبانی آن می توانید هر روز فایل هایی با حجم 5 گیگابایت را با دیگران به اشتراک بگذارید. مشکل سامسونگ نیز نیاز به ارسال فایل دارد، اما میزبان بالا این کار را نمی کند.

با وجود این محدودیت ها روش انتقال فایل ها از طریق آن بسیار خوب است. پس از نصب برنامه، می‌توانید فایل‌هایی را که می‌خواهید با دیگران به اشتراک بگذارید انتخاب کنید و یک لینک با یک کد QR ایجاد می‌کند. همچنین می توانید یک محدودیت زمانی معتبر برای وجود فایل ها تعیین کنید.

یکی دیگر از محدودیت های استفاده از این برنامه، نیاز به استفاده از اندروید 13 (One UI 5.0) است. علاوه بر این، این برنامه به عنوان بخشی از اکوسیستم Good Luck سامسونگ منتشر شده است که در بسیاری از کشورها و گوشی های ارزان قیمت موجود نیست.

اگرچه Dropship محدودیت های زیادی دارد، اما در شرایطی که انتقال فایل بین گوشی های اندرویدی و آیفون برای کاربران بسیار دشوار است، می تواند مفید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید