بانک الکتریکی جدید هواوی iSitePower-M Mini در دو مدل 500 ساعته و 1000 واتی عرضه شد.


هواوی از بانک بزرگ و قدرتمند جدید خود (یا Power Station) رونمایی کرد. اینها در دو نوع 500 وات ساعت و 1000 وات ساعت در اختیار مشتریان قرار می گیرد. مصرف کنندگان می توانند از محصول به صورت خارجی برای شارژ تجهیزاتی که از ورودی DC و AC پشتیبانی می کنند (از جمله پخت و پز، پهپادها، تهویه مطبوع، و قهوه ساز) استفاده کنند.

Huawei isitePower mini

به گزارش Gizmocchina، این لوازم الکترونیکی با نام iSitePower-M Mini عرضه شده و همانطور که گفته شد در دو نوع 500 وات و 1000 وات در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است. این دو نوع به ترتیب 2450 یوان (384 دلار) و 4250 یوان (665 دلار) قیمت دارند. این دستگاه از فرمی غیر تحلیلی استفاده می کند و از فریم آلومینیومی آن برای حذف گرما استفاده می شود. این طراحی در هنگام استفاده از iSitePower-M Mini نیاز به سر و صدای اضافی را از بین می برد. اندازه و وزن این محصول کوچک است، بنابراین حمل آن برای استفاده در فضای باز آسان است.

مقاله مرتبط:

استفاده از این داروها بسیار زیاد است و در مواقع اضطراری می توان از آنها به عنوان منبعی قدرتمند در محیط های بسته استفاده کرد. علاوه بر این، دستگاه را می توان در فضاهای بیرونی مانند کمپ های مهمان برای نورپردازی شبانه و غیره استفاده کرد. هر دو مدل iSitePower-M Mini دارای خروجی 220 ولت AC و پشتیبانی از پورت USB با توان خروجی 60 وات هستند. کاربران می توانند از درگاه USB محصول برای شارژ دستگاه های دیجیتال خود مانند لپ تاپ، تلفن همراه و غیره استفاده کنند، بنابراین نیازی به حمل شارژرهای مختلف برای شارژ دستگاه ها نخواهند داشت.

Huawei isitePower mini

هر دو مدل 500 و 1000 وات iSitePower-M Mini از پنج حالت شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند، از جمله شارژ الکترونیکی منظم، شارژ خودرو، USB C، شارژ خورشیدی و شارژ یکپارچه (شستشوی ترکیبی + شارژ خورشیدی). برق + شارژ USB ج) اشاره می کند. دانلود مدل 500 وات ساعتی حدود سه ساعت زمان می برد و نمونه 1000 وات ساعتی به طور کامل در 4.5 ساعت تحویل داده می شود. این دستگاه به تعدادی ویژگی ایمنی مانند حفاظت در برابر قطع برق، حفاظت در برابر قطع برق، حفاظت کوتاه کننده، حفاظت در برابر جریان الکتریکی پرسرعت، حفاظت در برابر برق و حرارت مدرن مجهز شده است.

این در JD.com ارسال شده است.

دیدگاهتان را بنویسید